רבני העיר אשדוד עודדו את ראשי מכון ht קליניקס

אתר קול חי No Comments on רבני העיר אשדוד עודדו את ראשי מכון ht קליניקס
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאור עידודם וקריאתם של רבני העיר אשדוד לקיים בדיקות המסוגלות להציל חיי אדם, מתכוון מכון ht קליניקס לקיים באשדוד ערב להגברת המודעות הציבורית לביצוע בדיקות לב – דבר אשר עשוי במקרים רבים להציל חיי אדם.

בשבוע האחרון ביקרו ראשי מכון ht קליניקס ובראשם היו"ר הרב חיים רייכר אצל רבני העיר אשדוד ובהם האדמו"ר כ"ק מפיטסבורג והגרש"ד הכהן גרוס רבם של חסידי גור בעיר.
ראשי המכון הציגו בפני הרבנים את המכשיר שבו נעשית בדיקת ה-ht אשר מבוצעת לגילוי מחלות לב כליליות.

הרבנים התרשמו מהסקירה שהוצגה בפניהם הודות הבדיקה החדשנית והביעו את עידודם וקריאתם לציבור לקיים במסגרת הציווי "ונשמרתם מאד לנפשותיכם" לקיים את הבדיקות ההכרחיות לגילוי מחלות לב, על מנת למנוע אסונות.

לאור קריאתם של הרבנים, החליטו ראשי המכון על עריכת ערב להעלאת המודעות של תושבי העיר אשדוד לנחיצות וחשיבות ביצוע בדיקות הלב.

הערב צפוי להתקיים בחודש הקרוב באשדוד בהשתתפות ראשי מכון ht קליניקס ובהם רופאים וקרדיולוגים שיציגו את הנתונים והחשיבות שבביצוע בדיקות הלב.

במכון ht קליניקס ביקרו בחודשים האחרונים רבנים וראשי ארגוני החסד והרפואה שאף עברו את הבדיקה והמליצו לכל השואלים אותם לעבור את הבדיקה מצילת החיים. ביניהם: הרב בני פישר, הרב יוסף מרגלית, הרב אשר שלומוביץ, הרב יהודה משי זהב ונוספים.

קליניקס אצל הרב גרוס

האדמור מפיטסבורג



0 תגובות